اعضای محفل ققنوس در دهه 1990

اعضای محفل ققنوس در دهه 1990

بلک، سیریوس (Black, Sirius)

به محفل اجازه داد تا از خانه اش، میدان گریمولد شماره دوازده، به عنوان قرارگاه استفاده کند. چون وزارت خانه مراقب او بود، به او زیاد اجازه بیرون رفتن داده نمی شد. در سازمان اسرار توسط دختر دایی اش، بلاتریکس لسترنج مرگ خوار، کشته شد.

 

دیگل، ددالوس (Diggle, Dedalus)

جادوگری که جزو گروه نگهبانان پیشتازی بود که هری را در فرار از خانه دورسلی ها یاری می کردند. به نظر می رسد که در پنهان کردن هری قبل از شروع هاگوارتز کمک کرده باشد. کلاه مردانه بنفشی را ترجیح می دهد که معمولا وقتی شدیدا هیجان زده می شود، از سرش می افتد .

داج، الفیاس (Doge, Elphias)

جادوگر پیری که صدایی خس خس مانند و موهای نقره ای دارد و همراه با دامبلدور در هاگوارتز حضور داشت. عضو محفل ققنوس اولیه بود و در آن هنگام کلاه احمقانه ای بر سر می گذاشت. همچنین جزو نگهبانان پیشتازی بود که به هری در فرار از خانه دورسلی ها یاری کردند .

 

دامبلدور، آلبوس پرسیوال والفریک برایان (Dumbledore, Albus Percival Wulfric Brian)
مدیر مدرسه سحر و جادوگری هاگوارتز. موسس و رازنگهدار محفل ققنوس. وی نبرد سازمان اسرار را با از کار انداختن همه مرگ خواران و دوئل با ولدمورت، نجات داد . در ژوئن سال 1997 توسط سیوروس اسنیپ کشته شد.

دامبلدور، آبرفورث (Dumbledore, Aberforth)

زمانی که آن عکس دسته جمعی که مودی نگه داشته است، گرفته شد، تنها زمانی بود که مودی آبرفورث را دید. حدودا اواسط آگوست 1996 . آبرفورث برادر آلبوس دامبلدور بود و به عنوان کافه دار در کافه هاگزهد، واقع در هاگزمید کار می کند. در نبرد هاگوارتز، آبرفورث از هاگزهد برای خارج کردن دانش آموزان و کسانی که خواستار جنگیدن بودند، استفاده کرد.

فیگ، آرابلا دورین (Figg, Arabella Doreen)

فشفشه ای که به همراه چندین گربه، در ویستریا واک، دو خیابان دورتر از پرایوت درایو، زندگی می کند. کلید تلاشهای دامبلدور برای مراقبت از هری در زمانی که او با دورسلی ها زندگی می کرد. در روزی که دیوانه سازها به پرایوت درایو آمدند، با ماندانگاس فلچر همکاری می کرد .

 

فلچر، ماندانگاس (Fletcher, Mundungus Dung)

کلاه بردار تجاری می باشد و بهتر است که او را، با وجود غیر قابل اطمینان بودنش، در دست داشت. وی عضو محفل ققنوس اولیه نبوده است . به احتمال زیاد، دانگ باعث و بانی مرگ مودی در نبرد هفت هری بود، زمانی که پس از حمله مرگخواران خودش را غیب کرد.

هاگرید، روبیوس (Hagrid, Rubeus)

نیمه غولی که به همراه مادام ماکسیم برای جستجوی غول ها به کوهستان ها فرستاده شده بود. وی در نبرد برج، نبرد هفت هری و نبرد هاگوارتز جنگید.

جونز، هستیا (Jones, Hestia)

ساحره مو سیاهی با گونه های قرمز است که جزو نگهبانان پیشتازی بود که هری را در فرار از خانه دورسلی ها یاری می کردند. عضو جدید محفل ققنوس .

لوپین، ریموس جی. (Lupin, Remus J)

گرگینه. جزو نگهبانان پیشتازی بود که هری را در فرار از خانه دورسلی ها یاری می کردند. وجود او ضروری بود چون او تنها کسی بود که هری او را می شناخت و به او اعتماد داشت. لوپین، که همیشه به دلیل وضعیتش نتوانسته شغل عادی داشته باشد، حالا در قرارگاه زندگی کرده و بطور تمام وقت برای محفل کار می کند. وی در نبرد سازمان اسرار و نبرد هفت هری جنگید و در نبرد هاگوارتز، به همراه همسرش نیمفادورا تانکس، کشته شد.

مک گونگال، مینروا (McGonagall, Minerva)

جانور نما. معلم تغییر شکل و معاون دامبلدور در هاگوارتز. وی در نبرد هاگوارتز جنگید.

مودی، الستور «چشم باباقوری» (Moody, Alastor Mad-Eye)

کارآگاه (شناخته شده به عنوان یکی از بهترین کارآگاه های وزارت خانه). وی عضو محفل ققنوس اولیه بود. شناخته شده به عنوان کسی که با وجود اینکه اجازه استفاده از افسون های نابخشودنی را بر ضد ولدمورت در اولین جنگ داشت، هرگز خود را به اندازه مرگخواران تنزل نداد. همیشه سعی داشت مظنونین را زنده دستگیر کند؛ او زخم هایی دارد که چنین چیزی را اثبات می کنند.

 

یکی از کارهای احساساتی اندکش این است که عکس قدیمی و کهنه ای از محفل ققنوس اولیه را نگه داشته است. وی جزو نگهبانان پیشتازی بود که هری را در فرار از خانه دورسلی ها یاری دادند. وی در نبرد سازمان اسرار جنگید و در نبرد هفت هری کشته شد.

 

پادمور، استرجس (Podmore, Sturgis)

جادوگر مو بوری با چانه ای بزرگ که دو سال از اسنیپ و والدین هری بزرگتر است. جزو نگهبانان پیشتازی که هری را در فرار از خانه دورسلی ها یاری کردند. وی توسط جادوگر نگهبان، اریک مانچ، در 31 آگوست 1995 ساعت یک صبح در وزارت خانه در حالی دستگیر شد که سعی داشت دری امنیتی را به زور باز کند. جرم وی تجاوز از قانون و تلاش برای دزدی بود. او حرفی در دفاع از خودش قبل از ویزنگاموت نزد و در 6 سپتامبر 1995 به شش ماه حبس در آزکابان محکوم شد .

شکلبولت، کینگزلی (Shacklebolt, Kingsley)

کارآگاهی با برتری و توانایی قابل توجه. وی مسئول دستگیری سیریوس بلک بود و گمراهی به وجود می آورد تا از سیریوس محافظت کند و هر جا که ممکن بود توسط آرتور ویزلی حمایت و یاری می شد. کینگزلی توسط فاج انتخاب شده بود تا در مواجهه اش با دامبلدور در مورد الف دال، با او همراه باشد. او عامل اخراج نشدن هری بود. وی جزو نگهبانان پیشتازی بود که هری را در فرار از خانه دورسلی ها یاری کردند. به نظر می رسد که شکلبولت جیمز پاتر را می شناخته است؛ زیرا در خانه دورسلی ها هنگامی که شباهت هری به جیمز را یادآور می شد، جیمز را با نام کوچک صدا زد. اگرچه، شکلبولت به عنوان عضوی از محفل ققنوس در دهه 1970 نام برده نشده است. وی در نبرد سازمان اسرار جنگید و دوئل سیریوس با بلاتریکس را ادامه داد؛ ولی بلاتریکس از او گریخت . و در نبرد هفت هری و نبرد هاگوارتز نیز جنگید. او به عنوان وزیر سحر و جادو جانشین روفوس اسکریمجیور و پیوس تیکنسی شد و اصلاحات ضروری بسیاری در وزارت خانه ایجاد کرد.



 

اسنیپ، سیوروس (Snape, Severus)

مرگ خوار سابق و ذهن جوی ورزیده که در دهه 1970، به قیمت به خطر انداختن زندگی اش برای محفل جاسوسی می کرد. هیچوقت در شماره دوازده میدان گریمولد غذا نخورد. نقش اسنیپ این بود که هویت مرگخواری خودش را حفظ کند تا جاسوسی ولدمورت را کرده و از آن اطلاعات برای زنده نگه داشتن هری استفاده کند. در سال 1996، دامبلدور به اسنیپ دستور داد تا در صورتی که نیاز به حفظ پوششش داشت (و دلایل دیگر)، او را بکشد؛ و اسنیپ به تلخی قبول کرد. اسنیپ دامبلدور را در ژوئن 1997 به قتل رساند و در همین سال پس از تسخیر وزارت خانه به دست مرگ خواران، (در حالی که هنوز زیر پوشش مرگ خواری اش بود) مدیر هاگوارتز شد. با وجود این که ولدمورت به وفاداری اسنیپ ایمان داشت، او را در سوء قصد اشتباهی برای به دست آوردن کنترل عصای مرگ به قتل رسانید.

تانکس، نیمفادورا (Tonks, Nymphadora)
کارآگاه، بسیار تازه کار در تابستان 1996، که در تابستان 1995 به تازگی مدرک کارآگاهی اش را گرفت. پس از اینکه محفل دوباره شکل یافت، تانکس در همان سالی که مدرکش را گرفت عضو آن شد. جوان (احتمالا 6 سال بزرگتر از هری) و بسیار دست و پا چلفتی (تقریبا نهان کاری و ردیابی را رد شد و هیچ استعدادی در برخی از اوراد ساده مانند اسکرجیفای نداشت.) بوده، ولی در اختفا و تغییر قیافه استاد است. وی دگرگون نما است و می تواند ظاهرش را هر وقت که بخواهد عوض کند. جزو نگهبانان پیشتازی که هری را در فرار از خانه دورسلی ها یاری کردند. عامل مهم جاسوسی محفل در وزارت خانه. او در نبرد سازمان اسرار توسط بلاتریکس لسترنج به شدت زخمی شد . همچنین تانکس در نبرد هفت هری جنگید و به همراه همسرش ریموس لوپین در نبرد هاگوارتز کشته شد.




ونس، املاین (Vance, Emmeline)

ساحره ای باوقار که جزو نگهبانان پیشتازی بود که هری را در فرار از خانه دورسلی ها یاری دادند (م.ق.3). در اولین هفته های جنگ دوم جادوگری به طور نفرت انگیزی توسط مرگ خواران کشته شد (اواخر ژوئن یا اوایل جولای 1996 . سیوروس اسنیپ نزد بلاتریکس ادعا می کرد که او کسی بوده که وی را لو داده است . قتل وی در لندن، نزدیکی خیابان داونینگ به وقوع پیوست .

ویزلی، آرتور (Weasley, Arthur)

افرادی را از وزارت سحر و جادو برای پیوستن به محفل جمع می کند و همچنین اطلاعاتی را در آنجا گرد می آورد. هنگامی که در پست نگهبانی بود توسط مار ولدمورت زخمی شد . وی در نبرد هفت هری و نبرد هاگوارتز جنگید.

ویزلی، بیل (Weasley, Bill)

کاری اداری در گرینگاتز شعبه لندن گرفت تا بتواند به محفل کمک کند. وی با جن ها مذاکره می کرد تا بفهمد از کدام طرف هستند . بیل چنان توسط گری بک در نبرد برج صدمه دیده بود که در ابتدا تصور شده بود که مرده است. او نجات پیدا کرد، ولی به همراه زخم هایی بد شکل و تمایلاتی گرگینه وار. وی در نبرد هفت هری و نبرد هاگوارتز جنگید.

 

ویزلی، چارلی (Weasley, Charlie)

با اژدهاها در رومانی مشغول به کار است و همچنین برای محفل عضو جمع می کند . وی در نبرد هاگوارتز جنگید.

 

ویزلی، مالی (Weasley, Molly)

مسئولیت مرتب کردن خانه شماره 12 گریمولد را بعد از اینکه محفل در آن جا ساکن شد، به عهده گرفت . وی در نبرد هاگوارتز جنگید و بلاتریکس لسترنج را کشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد