گلرت گریندوالد

.: گلرت گریندوالد :.

گلرت گریندل والد جادوگر سیاه برجسته ای بود که دامبلدور بخاطر شکست دادن او مشهور شد، اما او دوست سابق دامبلدور نیز بود. دو نوجوان در سال 1899 درست بعد از بیرون آمدن دامبلدور از هاگوارتز، با هم آشنا شدند.

تاریخ تولد و مرگ


تاریخ تولد: 1883 (دو سال کوچکتر از دامبلدور) .

تاریخ مرگ: 1998؛ در نورمنگارد به دست لرد ولدمورت کشته شد .


خانواده


تبار: اصیل زاده

خاله بزرگ: باتیلدا بگشات نویسنده کتاب تاریخ جادوگری .

روابط: آلبوس دامبلدور در 17 سالگی عاشق هوش بالا و استعداد های چشمگیر او شد، ولی وقتی فهمید گلرت قادر به چه کارهایی است از او بسیار ناامید شد .


شکل ظاهری

مو: موی بور و مجعد تا شانه .
خصوصیت چهره و نگاه: نگاهی شاد و شیطان مانند . 



چوبدستی و غیره


چوبدستی: ابرچوبدستی، یکی از سه یادگار مرگ که آن را از گریگورویچ دزدید.

مدرسه: دانش آموز درخشان در دورمشترانگ ولی در سال 1899 اخراج شد .

شغل: سعی کرد حکومت جادوگران بر مشنگ ها را بنا کند، ولی شکست خورد و تا آخر عمر زندانی شد.

دوران حبس: از 1945 تا 1998 در نورمنگارد، زندانی که برای زندانی های سیاسی خودش ساخته بود حبس شد .


شرح حال


گلرت گریندوالد دو سال از آلبوس دامبلدور کوچکتر ، و در نوجوانی بور بود، موهای موج دارش را تا شانه بلند می گذاشت و نگاهی شاد و شیطان در صورت او وجود داشت.


گریندل والد در موسسه دورمشترانگ دانش آموز ممتازی بود، ولی در سن 16 سالگی اخراج شد. در همان زمان تصمیم گرفت برای چند ماه به خارج از کشور سفر کند و با خاله بزرگش باتیلدا بگشات در دره گودریک زندگی کند چون مجذوب افسانه یادگاران مرگ شده بود و می خواست محلی را که ایگنوتیوس پورل در آنجا مرده و دفن شده جستجو کند . در طول اقامت در دره گودریک، گلرت با آلبوس دامبلدور 18 ساله صمیمی شد و او را هم بسوی نقشه هایش برای سلطه جهانی کشاند. آنها با هم درباره حکومت جادوگران بر مشنگ ها «بخاطر منافع مهم تر» و اینکه چطور یادگاران مرگ یعنی ابرچوبدستی، شنل نامرئی و سنگ حیاط بخش مجدد را پیدا کنند فرضیه بافی می کردند. ولی دوستی آنها فقط چند ماه دوام داشت؛ گریندل والد بعد از کشتن خواهر دیوانه ی دامبلدور ( آریانا دامبلدور ) در یک دعوا، گریخت و دامبلدور به حماقت خود پی برد .

گلرت در طول مدت به قدرت رسیدنش به عنوان یک جادوگر سیاه، زندانی بنام نورمنگارد ساخت تا مخالفانش را در آن نگه دارد. روی سردر این ساختمان نوشته شده بود «به خاطر منافع مهم تر».

نبرد نهایی تماشایی بین دامبلدور و گریندل والد در سال 1945، آخرین سال جنگ جهانی دوم و سالی که ولده مورت هاگوارتز را تمام کرد، به وقوع پیوست. در پایان، دامبلدور دوئل را برد و چوبدستی گریندل والد، یعنی ابرچوبدستی معروف یادگاران مرگ را گرفت. این نبرد آنچنان واقعه مهمی بود که در شکلات قورباغه ای دامبلدور از آن بعنوان یکی از سه چیزی که دامبلدور بخاطر آنها مشهوراست، نام برده شده . گریند والد در نورمنگارد زندانی شد و در آنجا ماند تا اینکه در سال 1998 به دست لرد ولدمورت خبیث به قتل رسید .


نظرات 2 + ارسال نظر
yasin جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.nicepack.ir

سلام دوست عزیز وب سایته بسیار عالی داری امید وارم در آینده زیباتر هم بشه (*) خوشحال شدم . امید وارم با من در تماس باشی تا از اطلاعات همدیگر استفاده کنیم.

mina جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ http://www.oxinads.com/?i=31773

سلام خوبی ؟ اگر می خوای از وبلاگت کسب درآمد کنی روی لینک زیر کلیک کن و ثبت نام کن http://www.oxinads.com/?i=31773

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد